Introduction




Hello...
As I write a new blog, I feel that I need to write a new introduction :).

My name is kei and this is my second blog.
I'll write more about my girly side on this blog.

I've been blogging for 5 years since 2009 at www.kireinoclouds.blogspot.com.
and yes, that's why this blog URL is www.kireinoclouds2.blogspot.com.

I used to write about beauty at my first blog.
but there's some personal issue that make me decide to create new blog for beauty post.

I dedicate this blog for people that on budget (ex: student) who want to learn how to do a simple yet pretty make up.
also I'll try to do OOTD as much as I can *no promise* that I hope can inspire people to mix and match their clothes and saving their budget from keep buying a new one.

I'll write my entry in two languange : english and indonesia.

and since I'm a full time worker, please forgive that I cant update as much as I want to.
most likely I only can make 3 entries per week.
but I'll make sure every entry that I write is useful and informative :).

for people that never read my blog before and want to know my personal life stories, you can go click my first blog link.
I'll not write any personal stories at this blog and this will be strictly talk about make up, skin care, fashion, n any other girl things.

that is for now.
hope so can write again soon.

xoxo
Kei


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Hallo...
karena aku bikin blog baru, aku merasa perlu untuk memperkenalkan diri lagi :).

Namaku kei dan ini adalah blog kedua ku.
aku akan nulis lebih banyak mengenai sisi girly ku di blog ini

aku sudah ber-blogging selama 5 tahun sejak 2009 di www.kireinoclouds.blogspot.com.
dan ya, karena itulah kenapa URL blog ini adalah www.kireinoclouds2.blogspot.com

dulu aku juga menulis tentang beauty di blog pertamaku.
tapi ada alasan-alasan pribadi yang membuatku memutuskan untuk membuat blog baru untuk beauty post.

aku mendedikasikan blog ini untuk orang-orang dengan dana terbatas (contoh: pelajar) yang ingin belajar untuk ber-make up yang simple tetapi cantik.
aku juga akan mencoba untuk OOTD sebanyak yang aku bisa *ga janji* yang aku harap bisa menginspirasi orang untuk mix and match baju mereka dan menghemat uang agar tidak selalu membeli yang baru.

akuakan menulis entri ku dalam dua bahasa : bahasa inggris dan bahasa indonesia.


dan karena aku bekerja full time, maka mohon pengertiannya kalau aku tidak bisa update sebanyak yang aku mau.
kemungkinan besar aku hanya bisa menulis paling banyak 3 entri setiap minggu .
tapi aku pastikan setiap entriku berguna dan informatif :)

untuk yang belum pernah baca blogku sebelumnya dan pengen tau cerita personalku, kalian bisa klik link blog pertamaku.
aku ga akan menulis tentang hal-hal personal di sini dan blog ini akan khusus berbicara mengenai make up, skin care dan girly stuff lainnya.

sampai di sini kali ini
semoga bisa nulis lagi secepatnya.

xoxo
Kei



Ps: maaf kalau bahasa indonesianya agak kaku.
aku lebih banyak blogging pakai bahasa inggris xp.

Comments

Popular posts from this blog

Evangeline Selection Series (Sugar Biscuit, Greentea, Raw Almond, Coconut Fantasy)

DIY: Eyeshadow Primer

FOTD 17/01/2015 : Monotone Eyeshadow